Bakınız üstadlar,
Ön dişime 1 tanesine kanal tedavi yaptılar geçici dolgu yaptılar 1 hafta sonra gerçek dolguyu yapıcaklar
Daha 4 dişim var arkadaşlar.
O kanal tedavi eziyetti ve tedaviden sonra dişimin acısı beynime vuruyordu ölmek istiyordum acıdan 2 saat sürdü. Bu acı
Sizden ricam ciddiye alın VAllahi dişlerinizin kıymetin bilin bol bol fırçalayın ben çok pişmanım fırçalayamadığım günler için
Ayrıca gözü daha bozulmayan arkadaşlar gözünüzün kıymetinide bilin
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Abilerim kardeşimlerim sadece bir önerim olucak
34
●1.671
- 01-10-2013, 12:22:33Tam dolgu yapma düşüncesindeydim. 4 yıl önce bir dişimi devlet hastanesinde yaptırdım 10 dakika falan sürmüştü. geçen yıl düştü.
Şimdi gidersem 3-4 dişim var kanal tedavisi de isteyecekler muhtemelen. Korkuyorum. Korkuma korku ekledin hocam.
Uyuşturmak için vurulan iğneden bir adet kanal tedavisi yapılacak dişin içine dökülürse sızıyı keser mi ki? - 01-10-2013, 12:49:34Uyuşturuyor ama bana tam uyuşmadan iğneyi bastılarCioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2013, 13:42:02dediğim şekilde iğneden sonra ilacı dişinizin içine damlattılar mı acaba?on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2013, 13:53:40öyle topraam bende hiç acımamıştı yapan kişi işini bilen birisi olmalı önemsemeli hastasınıKadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2013, 13:55:00Sizin kanal tedavisi nasil geçti?PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)