• 01-10-2013, 11:23:12
    #1
    Bakınız üstadlar,

    Ön dişime 1 tanesine kanal tedavi yaptılar geçici dolgu yaptılar 1 hafta sonra gerçek dolguyu yapıcaklar

    Daha 4 dişim var arkadaşlar.

    O kanal tedavi eziyetti ve tedaviden sonra dişimin acısı beynime vuruyordu ölmek istiyordum acıdan 2 saat sürdü. Bu acı

    Sizden ricam ciddiye alın VAllahi dişlerinizin kıymetin bilin bol bol fırçalayın ben çok pişmanım fırçalayamadığım günler için

    Ayrıca gözü daha bozulmayan arkadaşlar gözünüzün kıymetinide bilin

    Okuduğunuz için teşekkür ederim.
  • 01-10-2013, 12:22:33
    #2
    Tam dolgu yapma düşüncesindeydim. 4 yıl önce bir dişimi devlet hastanesinde yaptırdım 10 dakika falan sürmüştü. geçen yıl düştü.
    Şimdi gidersem 3-4 dişim var kanal tedavisi de isteyecekler muhtemelen. Korkuyorum. Korkuma korku ekledin hocam.
    Uyuşturmak için vurulan iğneden bir adet kanal tedavisi yapılacak dişin içine dökülürse sızıyı keser mi ki?
  • 01-10-2013, 12:49:34
    #3
    Cioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam dolgu yapma düşüncesindeydim. 4 yıl önce bir dişimi devlet hastanesinde yaptırdım 10 dakika falan sürmüştü. geçen yıl düştü.
    Şimdi gidersem 3-4 dişim var kanal tedavisi de isteyecekler muhtemelen. Korkuyorum. Korkuma korku ekledin hocam.
    Uyuşturmak için vurulan iğneden bir adet kanal tedavisi yapılacak dişin içine dökülürse sızıyı keser mi ki?
    Uyuşturuyor ama bana tam uyuşmadan iğneyi bastılar
  • 01-10-2013, 13:42:02
    #4
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyuşturuyor ama bana tam uyuşmadan iğneyi bastılar
    dediğim şekilde iğneden sonra ilacı dişinizin içine damlattılar mı acaba?
  • 01-10-2013, 13:44:17
    #5
    Cioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğim şekilde iğneden sonra ilacı dişinizin içine damlattılar mı acaba?
    Köküne kadar girdi Usta )
  • 01-10-2013, 13:49:15
    #6
    diş konusunda fena durumdayım durduk yere kırılmaya başladı dişlerim doktor çok kola içiyorsun pek fırçalamıyorsun dedi ki haklı şu anda 3 dişim çekildi 3 dolgu yapıldı 1 de kanal tedavisi çok kötü durumda valla kıymetini bilin dişlerin
  • 01-10-2013, 13:52:16
    #7
    3 tane dolgu yaptırdım hiç o kadar acılı olmadı açıkcası işin ehlisine yaptırırsan. Geçmiş olsun
  • 01-10-2013, 13:53:40
    #8
    Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 tane dolgu yaptırdım hiç o kadar acılı olmadı açıkcası işin ehlisine yaptırırsan. Geçmiş olsun
    öyle topraam bende hiç acımamıştı yapan kişi işini bilen birisi olmalı önemsemeli hastasını
  • 01-10-2013, 13:55:00
    #9
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle topraam bende hiç acımamıştı yapan kişi işini bilen birisi olmalı önemsemeli hastasını
    Sizin kanal tedavisi nasil geçti?