Bakınız üstadlar,
Ön dişime 1 tanesine kanal tedavi yaptılar geçici dolgu yaptılar 1 hafta sonra gerçek dolguyu yapıcaklar
Daha 4 dişim var arkadaşlar.
O kanal tedavi eziyetti ve tedaviden sonra dişimin acısı beynime vuruyordu ölmek istiyordum acıdan 2 saat sürdü. Bu acı
Sizden ricam ciddiye alın VAllahi dişlerinizin kıymetin bilin bol bol fırçalayın ben çok pişmanım fırçalayamadığım günler için
Ayrıca gözü daha bozulmayan arkadaşlar gözünüzün kıymetinide bilin
Okuduğunuz için teşekkür ederim.