Bakınız üstadlar,

Ön dişime 1 tanesine kanal tedavi yaptılar geçici dolgu yaptılar 1 hafta sonra gerçek dolguyu yapıcaklar

Daha 4 dişim var arkadaşlar.

O kanal tedavi eziyetti ve tedaviden sonra dişimin acısı beynime vuruyordu ölmek istiyordum acıdan 2 saat sürdü. Bu acı

Sizden ricam ciddiye alın VAllahi dişlerinizin kıymetin bilin bol bol fırçalayın ben çok pişmanım fırçalayamadığım günler için

Ayrıca gözü daha bozulmayan arkadaşlar gözünüzün kıymetinide bilin

Okuduğunuz için teşekkür ederim.