hiç acımadı valla 2 saate yakın sürdü iğne vurdu zaten ama 2 iğne vurdu pek işe yaramayınca dişin içine bir iğne daha yaptı ondan sonra çok rahat kanal tedavisini yaptı sorunsuz şekilde
hiç acımadı valla 2 saate yakın sürdü iğne vurdu zaten ama 2 iğne vurdu pek işe yaramayınca dişin içine bir iğne daha yaptı ondan sonra çok rahat kanal tedavisini yaptı sorunsuz şekilde
Demek ki tanıdık bulup 2-3 iğne yapmasını isteyeceğiz ki sancısız geçsin.
Hiç de sevmem araya birini koymayı bugune kadar yapmadım da ama bu sağlık bu şakaya gelmiyor sırf o korku yüzünden 2 yıldır dişlerimi yapmayı erteliyorum
1 kez dolgu yaptırdım, ikinci kez dişçiye gittiğimde başka bi dişim için ya kanal tedavisi dediler yada çekilcek dediler. çekin dedim bi ton imza aldılar diş çekicez diye vallahi rahatladım. kanal tedavisine gelemem ben bayılırım heralde