1 kez dolgu yaptırdım, ikinci kez dişçiye gittiğimde başka bi dişim için ya kanal tedavisi dediler yada çekilcek dediler. çekin dedim bi ton imza aldılar diş çekicez diye vallahi rahatladım. kanal tedavisine gelemem ben bayılırım heralde