Cioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin kanal tedavisi nasil geçti?
hiç acımadı valla 2 saate yakın sürdü iğne vurdu zaten ama 2 iğne vurdu pek işe yaramayınca dişin içine bir iğne daha yaptı ondan sonra çok rahat kanal tedavisini yaptı sorunsuz şekilde