PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle topraam bende hiç acımamıştı yapan kişi işini bilen birisi olmalı önemsemeli hastasını
topram bilirsin F.çömez dişci yılların dişçisi sohbeti 10 numara yaptığı iş anlatmaya gerek yok işi biliyor sende gidersen oraya gitmeni öneririm.