hiç acımadı valla 2 saate yakın sürdü iğne vurdu zaten ama 2 iğne vurdu pek işe yaramayınca dişin içine bir iğne daha yaptı ondan sonra çok rahat kanal tedavisini yaptı sorunsuz şekilde
Demek ki tanıdık bulup 2-3 iğne yapmasını isteyeceğiz ki sancısız geçsin.
Hiç de sevmem araya birini koymayı bugune kadar yapmadım da ama bu sağlık bu şakaya gelmiyor sırf o korku yüzünden 2 yıldır dişlerimi yapmayı erteliyorum