Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 tane dolgu yaptırdım hiç o kadar acılı olmadı açıkcası işin ehlisine yaptırırsan. Geçmiş olsun
öyle topraam bende hiç acımamıştı yapan kişi işini bilen birisi olmalı önemsemeli hastasını