Tam dolgu yapma düşüncesindeydim. 4 yıl önce bir dişimi devlet hastanesinde yaptırdım 10 dakika falan sürmüştü. geçen yıl düştü.
Şimdi gidersem 3-4 dişim var kanal tedavisi de isteyecekler muhtemelen. Korkuyorum. Korkuma korku ekledin hocam.
Uyuşturmak için vurulan iğneden bir adet kanal tedavisi yapılacak dişin içine dökülürse sızıyı keser mi ki?