Cioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam dolgu yapma düşüncesindeydim. 4 yıl önce bir dişimi devlet hastanesinde yaptırdım 10 dakika falan sürmüştü. geçen yıl düştü.
Şimdi gidersem 3-4 dişim var kanal tedavisi de isteyecekler muhtemelen. Korkuyorum. Korkuma korku ekledin hocam.
Uyuşturmak için vurulan iğneden bir adet kanal tedavisi yapılacak dişin içine dökülürse sızıyı keser mi ki?
Uyuşturuyor ama bana tam uyuşmadan iğneyi bastılar