• 09-09-2013, 01:55:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ArkadaşLAR dün akşam itibariyle 3 arkadaşımız daha aramızdan ayrıldı ve ölümleri gerçekten çok kötü oldu.

    Lütfen trafikte motosiklet kullanan arkadaşlara dikkat edelim üstlerine araba sürmeyelim sıkıştırmayalım.

    Trafikteki motosikletleri bi araç bi cisim olarak değil İNSAN OLARAK DÜŞÜNELİM.

  • 09-09-2013, 02:03:22
    #2
    Motosiklet kullanıcısı olarak seni tebrik ediyorum. Ne kadar çok bağırırsak o kadar çok duyarlar. Bisiklet muamelesi görüyoruz. Ayrıca aşırı hız yapan ve dikkatsiz motosikletli kuryelerinde trafikten men edilmesini istiyorum. Onlar yüzünden antipati oluştu.
  • 09-09-2013, 02:06:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motosiklet kullanıcısı olarak seni tebrik ediyorum. Ne kadar çok bağırırsak o kadar çok duyarlar. Bisiklet muamelesi görüyoruz. Ayrıca aşırı hız yapan ve dikkatsiz motosikletli kuryelerinde trafikten men edilmesini istiyorum. Onlar yüzünden antipati oluştu.
    Malesef öyle kardeşim.

    Yeni ehliyet yönetmenliğine göre her adam istediği motoru kullanamayacak umarım apaçi kardeşlerimizde bundan nasibini alır.
    Kurunun yanında yaşta yanar misali herkes motorculara kötü gözle bakıyor.
  • 09-09-2013, 02:12:42
    #4
    NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef öyle kardeşim.

    Yeni ehliyet yönetmenliğine göre her adam istediği motoru kullanamayacak umarım apaçi kardeşlerimizde bundan nasibini alır.
    Kurunun yanında yaşta yanar misali herkes motorculara kötü gözle bakıyor.
    İyi olur, zaten hevesli severek kullanan kişi ehliyeti hertürlü alır diğer hız tutkunu milletin canını hiçe sayan kuryelerde temizlenmiş olur. Adamda kask yok olsada takmıyor zaten şu hondalardan almış yenilerinden yere yatış mesafesi 15 cm'e kadar iniyor resmen yere sıfır gidiyorsun sokak aralarında yarış yapıyor sanki. Ufak bi çocuğa çarpsa ?
  • 09-09-2013, 02:15:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi olur, zaten hevesli severek kullanan kişi ehliyeti hertürlü alır diğer hız tutkunu milletin canını hiçe sayan kuryelerde temizlenmiş olur. Adamda kask yok olsada takmıyor zaten şu hondalardan almış yenilerinden yere yatış mesafesi 15 cm'e kadar iniyor resmen yere sıfır gidiyorsun sokak aralarında yarış yapıyor sanki. Ufak bi çocuğa çarpsa ?
    Bilinçli adam kaskını korumalarını takar, hızmı yapmak istiyorsun? Çık şehirler arasına 299 kilit git ama bunlara anlatamıyorsun malesef, olan anaya babaya oluyor.
  • 09-09-2013, 02:41:54
    #6
    Ben 3 yıldır yollardayım.
    Bu motorlular bizlerin 10 ile 14 metrelik araçlara yaklaşıp uzaklaşıyor,
    Sonra trafik sıkıştığı zaman öyle atlama yapma hakları yok şerit olarak onlarında gitmesi gerek ya önümüze düşüyorlar kırıp yada emniyet şeritine giriyor.
    Yarış motorları ile tem de biz bile 3. şerit için sürekli kullanım hakkımız yok bunlar inatcasına oradan hızlıca gidiyorlar birazda onlar dikkat etsin bence.

    not a2 ehliyetim var.
    jawa hayranı ve sahibiyim.
  • 09-09-2013, 02:51:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    siz üzerinize düşen görevleri yaptığınıza inanıyorsanız, bırakın geri kalanları onlar düşünsün.
  • 09-09-2013, 03:13:07
    #8
    Farı çalışmayan motorla yolculuk yapıyorlar, dikkatsizliğime gelse vuracaktım.
    Dikkat ve saygı şart trafikte.
  • 09-09-2013, 03:17:38
    #9
    yanlış anlamayın ama ben yolda ne zaman motorsikletli görsem arabaların dibinden dibinden afedersiniz arabaların kıçında yol yapıyorlar. bi fren sıksa öndeki uçacaklar. ben motorsikletlilerin çoğununun iyi kullanıcıları tenzih ederek yollarda fazlaca karışıklık ve telaşa yol açtıklarını düşünüyorum.

    motorsikletlileri sıkıştıran, yokmuş gibi varsayan sürücülerde var. iki taraflı bir sorun var bana sorarsanız.

    fakat motorsikletliler çok büyük antipatiye sahip gözümde.

    ben bi ara motorsiklet almaya tenezzül etmiştim soğudum artık aletten.

    motorsikletlilerin çoğu yolda yılan gibi gidiyolar bi ordan kes bi burdan kes. normal yolda gidiyosun arkadan bi motosikletli geliyo bi sağda bi solda bi bakmışın şak önüne geçmiş.

    keşke motosikletliler için sağ şeritten metrobüs kıvamında bi özel yol yapılsada rahatlasa herkes. motorsikletlilerde arabalarda iki taraflı mutluluk