Ben 3 yıldır yollardayım.
Bu motorlular bizlerin 10 ile 14 metrelik araçlara yaklaşıp uzaklaşıyor,
Sonra trafik sıkıştığı zaman öyle atlama yapma hakları yok şerit olarak onlarında gitmesi gerek ya önümüze düşüyorlar kırıp yada emniyet şeritine giriyor.
Yarış motorları ile tem de biz bile 3. şerit için sürekli kullanım hakkımız yok bunlar inatcasına oradan hızlıca gidiyorlar birazda onlar dikkat etsin bence.

not a2 ehliyetim var.
jawa hayranı ve sahibiyim.