Motosikletleri Farkedin !
42
●2.381
- 31-10-2013, 21:37:332 teker ruhunu baya bi hareketlendirir kardeşim haklısın. Ahirete göçü baya bi kolaylaştırır.NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam motorları farkedelim ama motorlarda bizi farketsin bir zahmet. Gerek trafikte, gerekse internette yer alan videolarda görüyorum. Motorsiklet sürücleri kendine aşırı şekilde güveniyorlar. Kızdıkları bir aracın önüne geçip yavaşlıyorlar. Sağdan soldan sıkıştırıyorlar. Şimdi be arkadaş neyine güveniyorsun? O adam psikopat çıksa gaza bassa kurtuluşun yok. Neden bu inatlaşma?
Bazen otobanda denk geliyor. Yanımdan 280-300 km/h ile geçiyorlar. Araba titriyor rüzgardan. Peki avuç içi kadar bir taş çıksa önüne kurtulabilecek mi ? Kendim en az 2-3 kaza gördüm bu şekilde. Vücutları parça parça olmuştu. Adrenalin için hayatını riske etmeye değer mi ? Tamam motorlar farkedilsin ama motorlarda kendilerini ayrıcalıklı görmesinler. Onların ne kadar yol hakkı varsa, diğer araçlarında o kadar yol hakkı var. - 31-10-2013, 21:43:26hocam adam karsımdan gece 2.30 gibi farını yakmadan geliyordu. Uzunları yakmasam o an sans eserı adamı gormem ımkansız.burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2013, 22:32:30Üyeliği durduruldubakış açısı 5 parmağın 5i bir değlidir. Ayrıca motosiklet tabiki trafikte avantaj zaten bu durumu kaldıramayan kişiler kapı açar motoru sıkıştırır v.s. siz kendi üstünüze düşen görevi yerine getirin gerisi karşınızdaki kişinin sorunu, sonra yukarıda sizinde ruhunuzu hareket lendirmesinler.
Araçların yaptığı hatalarmı ohooo.
- Örneğin, bir elinde telefon trafikte araç kullanıyorum diye geçinenler.
- Motosikleti görünce kendini alonzo zannedenenler ( Genellikle yarışmak istiyorlar ). Ama bilmiyorlar super sport egzotik bi araç yoksa bunu rüyalarında göreceklerini. ( hiç 350 km hızın ne olduğu gördünmü ?)
- Trafikte motosikletin yol ayrıcalığı olduğunu akıl edemeyenler.
- Taksiciler, minibüsçüler, kamyoncular
- Apaçiler ellerini kollarını camdan dışarı çıkartıp, abartı egzos takıp kafaları bi milyon olan ferrari kullanıyorum hissine kapılıp bırakın motorları insanların canına direk kastedenler
daha sayayımmı ?
Seni düşürmeyecek 4 tekerin, koruyacak hava yastığın kaportan var bizim kaskımızdan başka bişeyimiz yok oda 40 ın üstüne çıktınmı çelik kask olsa kafanda paralanır.
Ha diyeceksin banane arkadaşım benmi motor kullan dedim sana !
O zaman ?
İnsanlara biraz saygı duy gerisi teferruat.
1 motorcunun yaptığı hatayı 1 kişiye yükleyemezsin.
Ben sana diyormuyum kadıköy salı pazarına 1 araç daldı 6 kişiyi ezdi diye - 01-11-2013, 09:37:08keşke tüm motorsikletliler sizin gibi olsa ? daha geçen gün 2 yaşındaki yiğenime çarpmış kurye orda olsaydım o motoru ona yedirirdimde bizimkiler birşey yapmamış.hep kuryeler yüzünden sivil motorsikletli arkadaşlarda aşırı zorluk çekiyor hergün görüyorumMusic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2013, 10:04:48Isin özü şu aslında. Motorsiklet, otomobil, kamyon vs.. hepsi motorlu taşıt ve hepsi trafikte ayni hakka sahip. Bu araclardan hangisini kullaniyorsak hep kendimizi hakli goruruz. Fakat asıl önemli olan, birbirimize arac olarak degil, insan olarak saygı duymamiz. Nasil ki tum otomobil sürücüleri aynı değilse, tum motorsiklet suruculeride ayni degil. Yani olay, taşıtın cinsi değil, kullanan adamın cinsidir. Burada motorsikleti farkedin yerine, insanlığı farkedi demek daha doğrudur bana göre. Çünkü boyle bir konuda bile birbirimize anlayış gosteremiyorsak, trafigin verdiği stresli bir ortamda nasıl gösterebiliriz?
Baya akıllı olan telefonumdan Tapatalk ile gönderildi. Yazım hataları olabilir. - 01-11-2013, 10:17:17ben ilk zamanlarda çok akıllı sürerdim. baktım olmuyor arabalar bizi tınlamıyor. artık ben onları tınlamıyorum. çok doğru bir konu açılmış. biz kaza yapsak kurtulma şansımız neredeyse hiç yok. onlar yapsa takla atsa dahi kurtulabiliyorlar. araba sürücüleri daha duyarlı olmalı motorlara. özellikle tır ve kamyon şoförleri çok dikkatsiz. bırak motoru arabaları bile tınlamıyorlar
- 02-11-2013, 14:03:32Avrupada suruculer cok daha bilincli ozellikle motosiklet suruculeri tam ogrenmeden kesinlikle ehliyet alamiyor asagida paris trafiginde cekilmis bir video paylasiyorum
http://www.youtube.com/watch?v=-wDagVKqypo