Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Motosiklet kullanıcısı olarak seni tebrik ediyorum. Ne kadar çok bağırırsak o kadar çok duyarlar. Bisiklet muamelesi görüyoruz. Ayrıca aşırı hız yapan ve dikkatsiz motosikletli kuryelerinde trafikten men edilmesini istiyorum. Onlar yüzünden antipati oluştu.
keşke tüm motorsikletliler sizin gibi olsa ? daha geçen gün 2 yaşındaki yiğenime çarpmış kurye orda olsaydım o motoru ona yedirirdimde bizimkiler birşey yapmamış.hep kuryeler yüzünden sivil motorsikletli arkadaşlarda aşırı zorluk çekiyor hergün görüyorum