Bütün ümidim gençliktedir
Isin özü şu aslında. Motorsiklet, otomobil, kamyon vs.. hepsi motorlu taşıt ve hepsi trafikte ayni hakka sahip. Bu araclardan hangisini kullaniyorsak hep kendimizi hakli goruruz. Fakat asıl önemli olan, birbirimize arac olarak degil, insan olarak saygı duymamiz. Nasil ki tum otomobil sürücüleri aynı değilse, tum motorsiklet suruculeride ayni degil. Yani olay, taşıtın cinsi değil, kullanan adamın cinsidir. Burada motorsikleti farkedin yerine, insanlığı farkedi demek daha doğrudur bana göre. Çünkü boyle bir konuda bile birbirimize anlayış gosteremiyorsak, trafigin verdiği stresli bir ortamda nasıl gösterebiliriz?
Baya akıllı olan telefonumdan Tapatalk ile gönderildi. Yazım hataları olabilir.