ben ilk zamanlarda çok akıllı sürerdim. baktım olmuyor arabalar bizi tınlamıyor. artık ben onları tınlamıyorum. çok doğru bir konu açılmış. biz kaza yapsak kurtulma şansımız neredeyse hiç yok. onlar yapsa takla atsa dahi kurtulabiliyorlar. araba sürücüleri daha duyarlı olmalı motorlara. özellikle tır ve kamyon şoförleri çok dikkatsiz. bırak motoru arabaları bile tınlamıyorlar