4 teker bedenini 2 teker ruhunu hareketlendirir.
2 teker ruhunu baya bi hareketlendirir kardeşim haklısın. Ahirete göçü baya bi kolaylaştırır.
Tamam motorları farkedelim ama motorlarda bizi farketsin bir zahmet. Gerek trafikte, gerekse internette yer alan videolarda görüyorum. Motorsiklet sürücleri kendine aşırı şekilde güveniyorlar. Kızdıkları bir aracın önüne geçip yavaşlıyorlar. Sağdan soldan sıkıştırıyorlar. Şimdi be arkadaş neyine güveniyorsun? O adam psikopat çıksa gaza bassa kurtuluşun yok. Neden bu inatlaşma?
Bazen otobanda denk geliyor. Yanımdan 280-300 km/h ile geçiyorlar. Araba titriyor rüzgardan. Peki avuç içi kadar bir taş çıksa önüne kurtulabilecek mi ? Kendim en az 2-3 kaza gördüm bu şekilde. Vücutları parça parça olmuştu. Adrenalin için hayatını riske etmeye değer mi ? Tamam motorlar farkedilsin ama motorlarda kendilerini ayrıcalıklı görmesinler. Onların ne kadar yol hakkı varsa, diğer araçlarında o kadar yol hakkı var.