Şoförlerde de suç yok değil dün mesela 2 kere denk geldi adam şerit çizgisinin tam ortasından gidiyor.Yanlış mı öğrettiler nedir
şeriti ortalamayı.Bu gibi gereksizler yüzünden düzgün şerit değiştiremiyorum.Arkamdakinin haberi yok bana daha sellektör sallamaya devam.Neyse artık ehliyet almak zorlaştı.Alanlar biraz daha bilgili olacaklar.
neyse gereken dersi verdim Allah'tan, artık en sağ şeritten gidiyordur heralde