• 09-09-2013, 13:54:39
    #19
    Onlarda bizi fark etse dikkatli sürseler iyi olur.Yukarıda arkadaşların dediği gibi aynaya bakıyosun sağında bi daha baktığında adam yok ortada.
    Şoförlerde de suç yok değil dün mesela 2 kere denk geldi adam şerit çizgisinin tam ortasından gidiyor.Yanlış mı öğrettiler nedir şeriti ortalamayı.Bu gibi gereksizler yüzünden düzgün şerit değiştiremiyorum.Arkamdakinin haberi yok bana daha sellektör sallamaya devam.Neyse artık ehliyet almak zorlaştı.Alanlar biraz daha bilgili olacaklar.
  • 09-09-2013, 14:32:19
    #20
    3 arkadaşınıza Allah rahmet eylesin, ailesine sabır versin.

    Motosiklet kullananlar da lütfen yayalara dikkat etsin. Bugün az kalsın KALDIRIMDA yürürken çarpıyordu. Evet, kaldırımdayken...
  • 09-09-2013, 15:11:06
    #21
    Gencecik yaşta aramızdan ayrılanlara Allah'tan rahmet diliyorum.
    Konuya gelince maalesef motosiklet kullananların büyük bir kısmına çok olumlu baktığım söylenemez. Belki de şehir içinde tüm kuralları alt üst eden kurye ve kebapçı servisleri gördüğüm içindir. "Daha güvenli bir trafik için motosikletleri fark edin" yerine "Daha güvenli bir trafik için motosikletleri terk edin" denmesi taraftarıyım. Bu kadar da önyargılı oldum artık. Daha geçen hafta ters yönden gelip yanımdan korna çalarak ve ayakkabılarımın tozunu alarak büyük bir hızla geçti bir tanesi. Bir yıl içinde kaçıncı tehlikeyi atlatıyorum Maslak'ta. Motosiklet özgürlüktür deyip insanın sadece kendi özgürlüğünü düşünmesi nasıl bir bencilliktir. Bakın gencecik insanlar biraz daha hız tutkusu için canlarını feda ettiler. İnsan hayatını riske eder elbette; vatan için, aile için, onur için. Ancak biraz daha hızlı gitmek için hem kendi canını hem başkalarının canını nasıl riske atabiliyorlar, anlamakta cidden zorluk çekiyorum. Maalesef motosikleti gerektiği şekilde kullanan çok az insan var. Zira bu araç biraz da trafiğe başkaldırı olarak algılanıyor.
  • 11-09-2013, 03:44:35
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Herkesin bakış açısı farklıdır saygı duyarım. bi kaç dengesizin yaptığı hataları tüm kullanıcılara yüklemek yanlış olur. Konuyu açmamın sebebi biraz daha duyarlılık.
  • 11-09-2013, 04:49:56
    #23
    Herkes araçlarındaki sinyali kullansa belki bu kadar motor kazaları olmazdı
  • 11-09-2013, 13:58:35
    #24
    işine geldiği zaman motor işine geldiği zaman araba oluyor bunlar ne hikmetse.. geçen gün ışıklarda beklerken kavga ettim bir tanesiyle, derdi şeridinden giderken ben onun yanından geçmişim 4 şeritli yolda, ama 200 metre öncesinde trafik var diye aynı eleman kaldırımdan gidiyordu neyse gereken dersi verdim Allah'tan, artık en sağ şeritten gidiyordur heralde
  • 11-09-2013, 16:16:54
    #25
    Üyeliği durduruldu
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işine geldiği zaman motor işine geldiği zaman araba oluyor bunlar ne hikmetse.. geçen gün ışıklarda beklerken kavga ettim bir tanesiyle, derdi şeridinden giderken ben onun yanından geçmişim 4 şeritli yolda, ama 200 metre öncesinde trafik var diye aynı eleman kaldırımdan gidiyordu neyse gereken dersi verdim Allah'tan, artık en sağ şeritten gidiyordur heralde
    Afedersin ama bana böyle yapanları yolda yakalayıp aynasını kaskla kırıyorum gazlıyorum ne kadar rahat anlatıyorsun yanından geçmişim diye kimbilir nasıl geçtin senin kaportan var bizim kaportamız yok bu tarz kişiler yüzünden bi çok arkadaşımız kaza geçiriyor.
  • 11-09-2013, 22:00:49
    #26
    NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afedersin ama bana böyle yapanları yolda yakalayıp aynasını kaskla kırıyorum gazlıyorum ne kadar rahat anlatıyorsun yanından geçmişim diye kimbilir nasıl geçtin senin kaportan var bizim kaportamız yok bu tarz kişiler yüzünden bi çok arkadaşımız kaza geçiriyor.
    sende iyi yapıyormuşun hocam herkes kendine göre haklı işte bu işte.. inşallah trafikte karşılaşmayız ikimizde
  • 11-09-2013, 22:04:38
    #27
    Üyeliği durduruldu
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende iyi yapıyormuşun hocam herkes kendine göre haklı işte bu işte.. inşallah trafikte karşılaşmayız ikimizde
    Kısmet.