Gencecik yaşta aramızdan ayrılanlara Allah'tan rahmet diliyorum.
Konuya gelince maalesef motosiklet kullananların büyük bir kısmına çok olumlu baktığım söylenemez. Belki de şehir içinde tüm kuralları alt üst eden kurye ve kebapçı servisleri gördüğüm içindir. "Daha güvenli bir trafik için motosikletleri fark edin" yerine "Daha güvenli bir trafik için motosikletleri terk edin" denmesi taraftarıyım. Bu kadar da önyargılı oldum artık. Daha geçen hafta ters yönden gelip yanımdan korna çalarak ve ayakkabılarımın tozunu alarak büyük bir hızla geçti bir tanesi. Bir yıl içinde kaçıncı tehlikeyi atlatıyorum Maslak'ta. Motosiklet özgürlüktür deyip insanın sadece kendi özgürlüğünü düşünmesi nasıl bir bencilliktir. Bakın gencecik insanlar biraz daha hız tutkusu için canlarını feda ettiler. İnsan hayatını riske eder elbette; vatan için, aile için, onur için. Ancak biraz daha hızlı gitmek için hem kendi canını hem başkalarının canını nasıl riske atabiliyorlar, anlamakta cidden zorluk çekiyorum. Maalesef motosikleti gerektiği şekilde kullanan çok az insan var. Zira bu araç biraz da trafiğe başkaldırı olarak algılanıyor.