Onlarda bizi fark etse dikkatli sürseler iyi olur.Yukarıda arkadaşların dediği gibi aynaya bakıyosun sağında bi daha baktığında adam yok ortada.
Şoförlerde de suç yok değil dün mesela 2 kere denk geldi adam şerit çizgisinin tam ortasından gidiyor.Yanlış mı öğrettiler nedir şeriti ortalamayı.Bu gibi gereksizler yüzünden düzgün şerit değiştiremiyorum.Arkamdakinin haberi yok bana daha sellektör sallamaya devam.Neyse artık ehliyet almak zorlaştı.Alanlar biraz daha bilgili olacaklar.