Malesef öyle kardeşim.
Yeni ehliyet yönetmenliğine göre her adam istediği motoru kullanamayacak umarım apaçi kardeşlerimizde bundan nasibini alır.
Kurunun yanında yaşta yanar misali herkes motorculara kötü gözle bakıyor.
İyi olur, zaten hevesli severek kullanan kişi ehliyeti hertürlü alır diğer hız tutkunu milletin canını hiçe sayan kuryelerde temizlenmiş olur. Adamda kask yok olsada takmıyor zaten şu hondalardan almış yenilerinden yere yatış mesafesi 15 cm'e kadar iniyor resmen yere sıfır gidiyorsun sokak aralarında yarış yapıyor sanki. Ufak bi çocuğa çarpsa ?