Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Motosiklet kullanıcısı olarak seni tebrik ediyorum. Ne kadar çok bağırırsak o kadar çok duyarlar. Bisiklet muamelesi görüyoruz. Ayrıca aşırı hız yapan ve dikkatsiz motosikletli kuryelerinde trafikten men edilmesini istiyorum. Onlar yüzünden antipati oluştu.
Malesef öyle kardeşim.

Yeni ehliyet yönetmenliğine göre her adam istediği motoru kullanamayacak umarım apaçi kardeşlerimizde bundan nasibini alır.
Kurunun yanında yaşta yanar misali herkes motorculara kötü gözle bakıyor.