Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi olur, zaten hevesli severek kullanan kişi ehliyeti hertürlü alır diğer hız tutkunu milletin canını hiçe sayan kuryelerde temizlenmiş olur. Adamda kask yok olsada takmıyor zaten şu hondalardan almış yenilerinden yere yatış mesafesi 15 cm'e kadar iniyor resmen yere sıfır gidiyorsun sokak aralarında yarış yapıyor sanki. Ufak bi çocuğa çarpsa ?
Bilinçli adam kaskını korumalarını takar, hızmı yapmak istiyorsun? Çık şehirler arasına 299 kilit git ama bunlara anlatamıyorsun malesef, olan anaya babaya oluyor.