ArkadaşLAR dün akşam itibariyle 3 arkadaşımız daha aramızdan ayrıldı ve ölümleri gerçekten çok kötü oldu.

Lütfen trafikte motosiklet kullanan arkadaşlara dikkat edelim üstlerine araba sürmeyelim sıkıştırmayalım.

Trafikteki motosikletleri bi araç bi cisim olarak değil İNSAN OLARAK DÜŞÜNELİM.