• 07-09-2013, 23:48:47
    #91
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz oraya ülke olarak katılmadık, tayyip bey parti olarak katıldı, yanında 1. dereceden akrabalarıyla birlikte.Benim tepkim ülkeme değil akp'yedir.
    Getirisi ülkeye olan oluşum içerisinde, sırf akp var diye tepki koyman çok manidar. Ülke savaşa girse başta akp var diye vatanını savunmayacak mısın?

    Belirtmek isterim ne akp yandaşıyım ne başka birşey.
  • 07-09-2013, 23:48:58
    #92
    ne diyosun kardeşim sen, adamlar bel altı vurmuyorlar,olanı söylüyorlar.seni yönetenlerin politikaları sonucu bu haldesin sen, adam tabiki bu politikayı senin yüzüne karşı vuracak.

    Diğeri ise doğal bir felaket ki bu adamlar bunların önlemini çoktan aldılar DSÖ bunu çok önceden kendisi söyledi zaten.

    TsMkInt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam evladım sen çapında takıl ama bilmiyosan da fazla kafa yorma

    bende haktan hukuktan yandaşım zaten, sen karşındaki yazıya hemen yandaş yazı demişsin ya demek ki senden değil o yazı, o zaman dedim sen kimin yandaşısın

    doğal bi felaket vs hiçbişey farketmez, istanbulda geçen sene deprem olsaydı baştan kaybetmiş olurduk ki japonya bunu tepe tepe kullanırdı ayrıca suriyede olaylar var imalı konuşmalarda yaptılar zaten

    onu bunu geçtim 2 sene evvel fransa avrupa şampiyonası evsahipliği için rakibimizdi, 2016 yılında ramazan ayına denk geliyor turnuva türkiyede sorun olabilir bile demişti, yani bunu bile kullanmıştı
  • 07-09-2013, 23:50:01
    #93
    maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savaşın eşiğinde, tüm sınır komşularına düşman olmuş bir ülkeye olimpiyatları vermeleri beklenemezdi.
    Beni güldürdün ama doğru bir yorum.
  • 07-09-2013, 23:50:10
    #94
    musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yenilgiyi kabullenememek bu kadar da ileri derecede olmamalı.
    O mesajın saatine bakın önce, ilk turda Madrid'i elediğimizde yazdım
  • 07-09-2013, 23:51:19
    #95
    OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne diyosun kardeşim sen, adamlar bel altı vurmuyorlar,olanı söylüyorlar.seni yönetenlerin politikaları sonucu bu haldesin sen, adam tabiki bu politikayı senin yüzüne karşı vuracak.

    Diğeri ise doğal bir felaket ki bu adamlar bunların önlemini çoktan aldılar DSÖ bunu çok önceden kendisi söyledi zaten.
    doğru ya suriyede ki savaşıda biz çıkardık zaten
    neyse kardeşim tartışmaya gerek yok, çok farklı kulvarlarda yürüyen insanlarız

    alamadık işte, sağlık olsun .. inş başka zamanlarda alırız
  • 07-09-2013, 23:53:32
    #96
    büyük konuşmayayım ama bu adamların başta olacağı bi savaşta kılımı kıpırdatmam.çünkü adamlar her kazandıkları şeyde partilerini övüyorlar,her kaybettikleri şeyde de diğer partilere atıyorlar suçu.

    bunlarda biz yok, ben var.

    teakid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Getirisi ülkeye olan oluşum içerisinde, sırf akp var diye tepki koyman çok manidar. Ülke savaşa girse başta akp var diye vatanını savunmayacak mısın?

    Belirtmek isterim ne akp yandaşıyım ne başka birşey.
  • 07-09-2013, 23:54:25
    #97
    Olmadı olimpiyat ateşinde sigara yakar,mutluluklar dileriz..
  • 07-09-2013, 23:56:31
    #98
    OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyük konuşmayayım ama bu adamların başta olacağı bi savaşta kılımı kıpırdatmam.çünkü adamlar her kazandıkları şeyde partilerini övüyorlar,her kaybettikleri şeyde de diğer partilere atıyorlar suçu.

    bunlarda biz yok, ben var.
    Bencede büyük konuşma başta kim olursa olsun beni ilgilendirmez, konu vatan ise aynı cephede görmek isterim seni
  • 08-09-2013, 00:04:41
    #99
    olası bir büyük savaşta siyasilerin başta olması hiç iyi değildir bana göre, ordu bunun için var zaten.

    Allah için vatan için olan her savaşta elbette yerimizi alırız bizde, ama abidik gubidik politikalarla çıkan savaşlara ben karşıyım.

    neyse bu böyle uzar gider üzerinde fazla durmaya gerek yok.

    teakid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede büyük konuşma başta kim olursa olsun beni ilgilendirmez, konu vatan ise aynı cephede görmek isterim seni