OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz oraya ülke olarak katılmadık, tayyip bey parti olarak katıldı, yanında 1. dereceden akrabalarıyla birlikte.Benim tepkim ülkeme değil akp'yedir.
Getirisi ülkeye olan oluşum içerisinde, sırf akp var diye tepki koyman çok manidar. Ülke savaşa girse başta akp var diye vatanını savunmayacak mısın?

Belirtmek isterim ne akp yandaşıyım ne başka birşey.