• 07-09-2013, 23:20:53
    #64
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fok yo!
  • 07-09-2013, 23:21:23
    #65
    Avrupa'da hiçbir zaman bizden yana olunması beklenemez zaten.
  • 07-09-2013, 23:21:42
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Kötü oldu ya, gezi olayları çok etkiledi kanaatindeyim.
  • 07-09-2013, 23:24:13
    #67
    Türklerin türklerden başka dostu yok sözü yinede burada da aklıma gelmiş oldu. Şu avrupalılar bizi hiç desteklemiyorlar.
  • 07-09-2013, 23:26:09
    #68
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ihale bize kalacak vay anasını ya
  • 07-09-2013, 23:26:10
    #69
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türklerin türklerden başka dostu yok sözü yinede burada da aklıma gelmiş oldu. Şu avrupalılar bizi hiç desteklemiyorlar.
    İçimizden bile desteklemeyen insan evlatları vardı be usta çok uzağa gitmemek lazım

    sağlık olsun madrid'i geçtik bu bile ne kadar büyük bir ülke olduğumuzu gösterir.

    edit : ben nedenleri söylemek istemem ama suriye neden olamaz çünkü bizimle ortak politikası bulunan abd,fransa,ingiltere var. bu sebeple bu gerekçe gösterilemez. 7 yıl mı sürecekti olaylar. dikkatli yazalım.
  • 07-09-2013, 23:27:03
    #70
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    https://twitter.com/EgemenBagis/stat...27231113142273


    bu kadar iğrenç bir siyaset politika olmaz, yazıklar olsun.
    O cümlenin neye karşı yazıldığını aşağıdaki haberle anlayabilirsiniz.

    PRENS'TEN JAPONLARA KOLAY SORU
    Monoca Prensi Albert'in, Japonya heyetine Erdoğan'a sorduğu "Suriye imalı" soruya karşılık Tokyo heyetine Fukuşima santralindeki sızıntıyla ilgili soru yöneltmemesi dikkat çekti. Albert onun yerine "ulaşım nasıl" sorusunu yöneltti. Japonya Başbakanı Abe "ulaşımda hiç bir sorun yaşanmayacağına garanti veriyor. Sadece 8 kilometre yarı çapı içindeki bir alanda yapılacak tüm olimpiyatlar. Bir noktadan bir noktaya seyahat çok kolay olacak" cevabını verdi.
  • 07-09-2013, 23:27:31
    #71
    Dedim hani şaka mı yok değilmiş, başkalarını eleştiriyoruz da kendimize de bakmalıyız.



    https://twitter.com/EgemenBagis/stat...27231113142273
  • 07-09-2013, 23:29:00
    #72
    hangi yandaş yerden buldun geldin bu yazıyı bilmiyorum ama, sabahtan beri canlı izliyorum yayını. Bal gibi de sordular,hem başbakanları cevap verdi hemde başka bi delegeleri.

    teakid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O cümlenin neye karşı yazıldığını aşağıdaki haberle anlayabilirsiniz.

    PRENS'TEN JAPONLARA KOLAY SORU
    Monoca Prensi Albert'in, Japonya heyetine Erdoğan'a sorduğu "Suriye imalı" soruya karşılık Tokyo heyetine Fukuşima santralindeki sızıntıyla ilgili soru yöneltmemesi dikkat çekti. Albert onun yerine "ulaşım nasıl" sorusunu yöneltti. Japonya Başbakanı Abe "ulaşımda hiç bir sorun yaşanmayacağına garanti veriyor. Sadece 8 kilometre yarı çapı içindeki bir alanda yapılacak tüm olimpiyatlar. Bir noktadan bir noktaya seyahat çok kolay olacak" cevabını verdi.