• 07-09-2013, 22:25:32
    #46
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Japonya değil miydi o
    Hahaha koptum ya. Çinle japonyayı hep karıştırmışımdır
  • 07-09-2013, 22:27:08
    #47
    Dr_cengiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk oylamada 44 oy tokyo 25 oy madrid 25 oy istanbul ikinci oylamada 49 oy ile istanbul kazandı böyle hatırlıyorum
    o zaman geçmiş olsun tokyo minimum 44 + madridlilerin de bazılarının oyunu alarak olimpiyatları tokyo alır malesef
  • 07-09-2013, 22:28:04
    #48
    üzülerek bildirmek istiyorum ki Kaybettik 2020 için tokyo kazanmıştır.
    Bknz:
  • 07-09-2013, 22:29:57
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Karamsar olmayalim bu olimpiyat istanbulun olacak yoksa one minute haaa

    Galaxy S4 cihazimdan Tapatalk2 ile gönderildi.
  • 07-09-2013, 22:30:25
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bahis siteleri İstanbul'a 1'e 3 veriyordu, tokyo'ya 1'e 1.55 oran veriyordu.

    Sonuç belli sanırım. Adamlar milyonlarca dolarla oynuyor, bu kadar zarar etmezler
  • 07-09-2013, 22:32:01
    #51
    İstanbul'un kazanacağına inanıyorum inşallah inandığım gibi olur herkes mutlu olur
  • 07-09-2013, 22:32:55
    #52
    Zafer Kazananlarındır...
  • 07-09-2013, 22:35:12
    #53
    canlı yayın filan var mı ? takip edemiyorum gündemi :|
  • 07-09-2013, 22:36:45
    #54
    türkiyenin şöyle bi şansı olabilir;

    türkiyede döviz çok pahalı, ama japonyada öyle olduğunu zannetmiyorum.

    yani avrupalı amerikalı buraya 1 dolar euro ile gelecekler paraları 2-2.5 kat değer kazanacak daha ucuza mâl olacak gelişleri harcamaları.

    muhtemelen bunu düşünüp oylama yapacaklardır. böyle düşünülürse bizim ülke kazanır.