• 07-09-2013, 23:39:33
    #82
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    he oğlum he ondan.
    ben neye yandaş demişim sen bana ne diyon. Ben Allah'ın yandaşıyım haktan hukuktan yanayım varmı bi diyeceğin ?

    Ne demek doğal bi felaketten olmuş olan olayı koz olarak kullanmak? aynısını sende yapıyorsun buraya senin başına gelse ne olacak ?
    -Japonya heyetine Erdoğan'a "Suriye imalı" soru sordu mu? EVET.
    -Egemen Bağış (hatırlatmak isterim kendi ülkenizin bakanı) tweet üzerinden ;
    "2020'de İstanbul'un bugün eleştirilen sorunlarının geçerliliği kalmayacak. Japonya'nın radyasyonu daha onyıllarca sürer." yazdı mı? EVET.

    Peki neden tepkin kendi ülkene arkadaşım.
  • 07-09-2013, 23:39:34
    #83
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek etkileyen olay senin wall kullanman! hilecidir bu adam bunun yüzünden alamadık
    Yok la japonlara hilede işlemedi hs çaktı adamlar
  • 07-09-2013, 23:41:01
    #84
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şike ne alaka la Tek etkileyen olay var adamlar hazırda olanı seçiyor 7 yıl sonra hazır olanı değil.
    Sike ile olimpiyat arasinda baglanti yok demi sike siyasi bise

    Londra 2012yi kazandiginda da ortada yapilmis cok fazla tesis yoktu. hepsi yeni yapildi suan bombos duruyor hepside
  • 07-09-2013, 23:43:54
    #85
    OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    he oğlum he ondan.
    ben neye yandaş demişim sen bana ne diyon. Ben Allah'ın yandaşıyım haktan hukuktan yanayım varmı bi diyeceğin ?

    Ne demek doğal bi felaketten olmuş olan olayı koz olarak kullanmak? aynısını sende yapıyorsun buraya senin başına gelse ne olacak ?
    tamam evladım sen çapında takıl ama bilmiyosan da fazla kafa yorma

    bende haktan hukuktan yandaşım zaten, sen karşındaki yazıya hemen yandaş yazı demişsin ya demek ki senden değil o yazı, o zaman dedim sen kimin yandaşısın

    doğal bi felaket vs hiçbişey farketmez, istanbulda geçen sene deprem olsaydı baştan kaybetmiş olurduk ki japonya bunu tepe tepe kullanırdı ayrıca suriyede olaylar var imalı konuşmalarda yaptılar zaten

    onu bunu geçtim 2 sene evvel fransa avrupa şampiyonası evsahipliği için rakibimizdi, 2016 yılında ramazan ayına denk geliyor turnuva türkiyede sorun olabilir bile demişti, yani bunu bile kullanmıştı
  • 07-09-2013, 23:44:05
    #86
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 sey etkiledi

    Gezi olaylar + Doping + Sike

    Tokyoda ise radyasyon vardi
    Radyasyon daha onemsiz yani oyle mi

    Galaxy S4 cihazimdan Tapatalk2 ile gönderildi.
  • 07-09-2013, 23:44:37
    #87
    biz oraya ülke olarak katılmadık, tayyip bey parti olarak katıldı, yanında 1. dereceden akrabalarıyla birlikte.Benim tepkim ülkeme değil akp'yedir.

    teakid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -Japonya heyetine Erdoğan'a "Suriye imalı" soru sordu mu? EVET.
    -Egemen Bağış (hatırlatmak isterim kendi ülkenizin bakanı) tweet üzerinden ;
    "2020'de İstanbul'un bugün eleştirilen sorunlarının geçerliliği kalmayacak. Japonya'nın radyasyonu daha onyıllarca sürer." yazdı mı? EVET.

    Peki neden tepkin kendi ülkene arkadaşım.
  • 07-09-2013, 23:45:12
    #88
    kursun23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radyasyon daha onemsiz yani oyle mi

    Galaxy S4 cihazimdan Tapatalk2 ile gönderildi.
    Valla oyle dusunduler demek ki bi sekilde ikna etmisler. kokleri kuruyacak haberleri yok D:
  • 07-09-2013, 23:46:23
    #89
    Savaşın eşiğinde, tüm sınır komşularına düşman olmuş bir ülkeye olimpiyatları vermeleri beklenemezdi.
  • 07-09-2013, 23:47:46
    #90
    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    veee istanbul seçildi
    Yenilgiyi kabullenememek bu kadar da ileri derecede olmamalı.