OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
he oğlum he ondan.
ben neye yandaş demişim sen bana ne diyon. Ben Allah'ın yandaşıyım haktan hukuktan yanayım varmı bi diyeceğin ?

Ne demek doğal bi felaketten olmuş olan olayı koz olarak kullanmak? aynısını sende yapıyorsun buraya senin başına gelse ne olacak ?
-Japonya heyetine Erdoğan'a "Suriye imalı" soru sordu mu? EVET.
-Egemen Bağış (hatırlatmak isterim kendi ülkenizin bakanı) tweet üzerinden ;
"2020'de İstanbul'un bugün eleştirilen sorunlarının geçerliliği kalmayacak. Japonya'nın radyasyonu daha onyıllarca sürer." yazdı mı? EVET.

Peki neden tepkin kendi ülkene arkadaşım.