• 07-09-2013, 22:18:00
    #37
    ilk oylamada 3 şehir kaç oy aldı olarak.

    türkiye ve madrid kaç oy aldıda tekrar oylama yapıldı? kaç kişi tokyoya oy verdi
  • 07-09-2013, 22:19:09
    #38
    latin amerika ülkelerinin madrid'e giden oyları bize gelir ama avrupa ülkeleri türkiyeye gıcıklık olsun diye tokyo'ya basabilir

    ama yine de bence biz 1 adım öndeyiz
  • 07-09-2013, 22:20:10
    #39
    malioztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk oylamada 3 şehir kaç oy aldı olarak.

    türkiye ve madrid kaç oy aldıda tekrar oylama yapıldı? kaç kişi tokyoya oy verdi
    ilk oylamada 44 oy tokyo 25 oy madrid 25 oy istanbul ikinci oylamada 49 oy ile istanbul kazandı böyle hatırlıyorum
  • 07-09-2013, 22:21:07
    #40
    OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    olurmu canım öyle şey, 94 oy var toplamda, ilk oylamada 25 25 madrid ve istanbula gittiyse 44 de tokyo ya gitti (:

    2. oylamada 94 oyla 3 ülke değil 2 ülke katıldı.

    madrid oyları bize sittin sene gelmez, 2. oylamada bize gelenler tokyo dan gelenler çünkü.
    hocam ne diyosun ya sen
    2. oylamada elbette madride giden oyla bize gelmez çünkü biz ikinci oylamaya zaten madrid'le kaldık

    ayrıca ilk oylamada madrid-istanbul 30, tokyo 34 aldı

    madride giden oyla son oylamada inş bize gelecektir, şansımız biraz daha fazla
  • 07-09-2013, 22:22:58
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biz alırsak İstanbul zaten felç inşaatlarla daha da felç olur.
  • 07-09-2013, 22:23:02
    #42
    Bence çin kazanmalıdır ki zaten öyle görünüyor çünkü belediye reklamlarında bol bol görürüz siyasete çekilebilir seçim yaklaştı ya hani. Ama Türkiye kaybederse üzülürüm
  • 07-09-2013, 22:23:52
    #43
    Hani ülkeye kaç oy gitti henüz belli değil açıklanmayacak. ihtimalleri konuşmanın pek bir önemi yok. Nasıl düşünürsen öyle mantıklı. Gönül isterki ve benimde içimden geçen, madridin oyları bize gelecek gibi.
  • 07-09-2013, 22:24:12
    #44
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence çin kazanmalıdır ki zaten öyle görünüyor çünkü belediye reklamlarında bol bol görürüz siyasete çekilebilir seçim yaklaştı ya hani
    Japonya değil miydi o
  • 07-09-2013, 22:25:27
    #45
    boşuna heycan yapmaya gerek yok bence, tokyo galip belli yani.

    TsMkInt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ne diyosun ya sen
    2. oylamada elbette madride giden oyla bize gelmez çünkü biz ikinci oylamaya zaten madrid'le kaldık

    ayrıca ilk oylamada madrid-istanbul 30, tokyo 34 aldı

    madride giden oyla son oylamada inş bize gelecektir, şansımız biraz daha fazla