biz oraya ülke olarak katılmadık, tayyip bey parti olarak katıldı, yanında 1. dereceden akrabalarıyla birlikte.Benim tepkim ülkeme değil akp'yedir.
-Japonya heyetine Erdoğan'a "Suriye imalı" soru sordu mu? EVET.
-Egemen Bağış (hatırlatmak isterim kendi ülkenizin bakanı) tweet üzerinden ;
"2020'de İstanbul'un bugün eleştirilen sorunlarının geçerliliği kalmayacak. Japonya'nın radyasyonu daha onyıllarca sürer." yazdı mı? EVET.
Peki neden tepkin kendi ülkene arkadaşım.