Türklerin türklerden başka dostu yok sözü yinede burada da aklıma gelmiş oldu. Şu avrupalılar bizi hiç desteklemiyorlar.
İçimizden bile desteklemeyen insan evlatları vardı be usta çok uzağa gitmemek lazım
sağlık olsun madrid'i geçtik bu bile ne kadar büyük bir ülke olduğumuzu gösterir.
edit : ben nedenleri söylemek istemem ama suriye neden olamaz çünkü bizimle ortak politikası bulunan abd,fransa,ingiltere var. bu sebeple bu gerekçe gösterilemez. 7 yıl mı sürecekti olaylar. dikkatli yazalım.