ne diyosun kardeşim sen, adamlar bel altı vurmuyorlar,olanı söylüyorlar.seni yönetenlerin politikaları sonucu bu haldesin sen, adam tabiki bu politikayı senin yüzüne karşı vuracak.
Diğeri ise doğal bir felaket ki bu adamlar bunların önlemini çoktan aldılar DSÖ bunu çok önceden kendisi söyledi zaten.
tamam evladım sen çapında takıl ama bilmiyosan da fazla kafa yorma
bende haktan hukuktan yandaşım zaten, sen karşındaki yazıya hemen yandaş yazı demişsin ya demek ki senden değil o yazı, o zaman dedim sen kimin yandaşısın
doğal bi felaket vs hiçbişey farketmez, istanbulda geçen sene deprem olsaydı baştan kaybetmiş olurduk ki japonya bunu tepe tepe kullanırdı ayrıca suriyede olaylar var imalı konuşmalarda yaptılar zaten
onu bunu geçtim 2 sene evvel fransa avrupa şampiyonası evsahipliği için rakibimizdi, 2016 yılında ramazan ayına denk geliyor turnuva türkiyede sorun olabilir bile demişti, yani bunu bile kullanmıştı