OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne diyosun kardeşim sen, adamlar bel altı vurmuyorlar,olanı söylüyorlar.seni yönetenlerin politikaları sonucu bu haldesin sen, adam tabiki bu politikayı senin yüzüne karşı vuracak.

Diğeri ise doğal bir felaket ki bu adamlar bunların önlemini çoktan aldılar DSÖ bunu çok önceden kendisi söyledi zaten.
doğru ya suriyede ki savaşıda biz çıkardık zaten
neyse kardeşim tartışmaya gerek yok, çok farklı kulvarlarda yürüyen insanlarız

alamadık işte, sağlık olsun .. inş başka zamanlarda alırız