büyük konuşmayayım ama bu adamların başta olacağı bi savaşta kılımı kıpırdatmam.çünkü adamlar her kazandıkları şeyde partilerini övüyorlar,her kaybettikleri şeyde de diğer partilere atıyorlar suçu.
bunlarda biz yok, ben var.
Getirisi ülkeye olan oluşum içerisinde, sırf akp var diye tepki koyman çok manidar. Ülke savaşa girse başta akp var diye vatanını savunmayacak mısın?
Belirtmek isterim ne akp yandaşıyım ne başka birşey.