Galatasaray - Fenerbahçe maçının biletleri satışa sunulduğu gün bitmişti. Benim haberim olmadan, babam iki bilet almış. Ancak bileti aldıktan sonra beyaz ekran gibi bir şey çıktığını söyledi. Alıp almadığımdan emin değilim dedi. Bende banka hareketlerine baktım, bilet ücretini kesmişler.
Anlaşmalı olan sürat kargoya bugün gidip sordum. Sırf bu şubeye 500 adet bilet kesildiğini ve geldiğini söyledi. Ama benim ismime gelen bir şey yok. Halen kesilebilir belki dediler.
Bilet alanlar, bugün elinize ulaştı mı acaba maç biletleri?
Süper Kupa biletleri eline ulaşan var mı?
10
●1.069
- 31-07-2013, 12:17:58Üyeliği durdurulduBileti aldıysan ekrana ve hangi maili verdiysen şöyle bir yazı gelirneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TÜRKİYE FUTBOL FEDERASYONU SÜPER KUPA FİNALİ
GALATASARAY - FENERBAHÇE
Kayseri Kadir Has Stadyumu / 11 Ağustos 2013 - 20.30
Takım : FENERBAHÇE
Kategori : 3. Kategori
Tribün : GÜNEY ÜST
Blok : GÜNEY L
Sıra : 23
Koltuk : 656
Bilet Adedi : 1
Ad Soyad : VOLKAN YILDIRIM
TC Kimlik No : ******
Pasaport No : -----------
Email : ******@gmail.com
Adres : ************
Telefon : 5423010569
Bilet Talep Edilen İsim(ler) :
Ayrıca bilet bana daha gelmedi takip numarası dahi gelmedi
biletler anlayacağın daha basılmadı. - 31-07-2013, 12:21:00Biletler basıldı hocam. 500 tane bizim kargo şubesine geldi, hatta bir kaç kişi de aldı kendim gördüm. Ama daha basılanlar da varmış, ikinci parti de gelir belki. Bekleyelim bakalım.Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2013, 12:25:33Üyeliği durdurulduBende bekliyorum bakalımneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha sürat kargodan takip numarası dahi gelmedi
) Bu maça gitmezsem ölürüm 
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:25:33 -->-> Daha önceki mesaj 12:23:13 --
Ayrıca ; bilet@tff.org mail at gün içerisinde kesin cevap veriyorlar. - 31-07-2013, 12:26:15Tam kargo firmasını da bulmuşlar, bizim sürat kargo da iki eleman çalışıyor.Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev sahibi olarak her türlü yardımcı olmaya çalışırım hocam. Stadyuma gidiş-geliş vs. Olmadı r10 olarak toplanıp öyle gideriz.
- 31-07-2013, 12:28:54Üyeliği durduruldu
- 31-07-2013, 12:32:43Elimizden geldiği kadarıyla oluruz hocam sıkıntı yokFear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca şu da aklıma takıldı. Ev sahipliğini Kayseri yapıyor, ancak Kayseri'den adam maça gidemiyor. İstanbul bitirmiş tüm biletleri, çoğu arkadaşım alamadan bitti biletler. Artık kulüpleri bekliyor onlarda.
- 31-07-2013, 12:38:05Üyeliği durdurulduneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen çok hızlı olmak gerekiyor Türkiye'nin heryerinden tüm temsilcilikler maça geliyor bizde ADANA GFB olarak geliyoruz
- 31-07-2013, 15:49:21Üyeliği durdurulduneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce ulaştı biletim elime ayrıca tc nolar bile var bilette bu iyi olmadı
biletler anlayacağın daha basılmadı. 
