• 31-07-2013, 11:39:39
    #1
    Galatasaray - Fenerbahçe maçının biletleri satışa sunulduğu gün bitmişti. Benim haberim olmadan, babam iki bilet almış. Ancak bileti aldıktan sonra beyaz ekran gibi bir şey çıktığını söyledi. Alıp almadığımdan emin değilim dedi. Bende banka hareketlerine baktım, bilet ücretini kesmişler.

    Anlaşmalı olan sürat kargoya bugün gidip sordum. Sırf bu şubeye 500 adet bilet kesildiğini ve geldiğini söyledi. Ama benim ismime gelen bir şey yok. Halen kesilebilir belki dediler.

    Bilet alanlar, bugün elinize ulaştı mı acaba maç biletleri?
  • 31-07-2013, 12:17:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray - Fenerbahçe maçının biletleri satışa sunulduğu gün bitmişti. Benim haberim olmadan, babam iki bilet almış. Ancak bileti aldıktan sonra beyaz ekran gibi bir şey çıktığını söyledi. Alıp almadığımdan emin değilim dedi. Bende banka hareketlerine baktım, bilet ücretini kesmişler.

    Anlaşmalı olan sürat kargoya bugün gidip sordum. Sırf bu şubeye 500 adet bilet kesildiğini ve geldiğini söyledi. Ama benim ismime gelen bir şey yok. Halen kesilebilir belki dediler.

    Bilet alanlar, bugün elinize ulaştı mı acaba maç biletleri?
    Bileti aldıysan ekrana ve hangi maili verdiysen şöyle bir yazı gelir

    TÜRKİYE FUTBOL FEDERASYONU SÜPER KUPA FİNALİ
    GALATASARAY - FENERBAHÇE
    Kayseri Kadir Has Stadyumu / 11 Ağustos 2013 - 20.30

    Takım : FENERBAHÇE
    Kategori : 3. Kategori
    Tribün : GÜNEY ÜST
    Blok : GÜNEY L
    Sıra : 23
    Koltuk : 656
    Bilet Adedi : 1
    Ad Soyad : VOLKAN YILDIRIM
    TC Kimlik No : ******
    Pasaport No : -----------
    Email : ******@gmail.com
    Adres : ************
    Telefon : 5423010569
    Bilet Talep Edilen İsim(ler) :


    Ayrıca bilet bana daha gelmedi takip numarası dahi gelmedi biletler anlayacağın daha basılmadı.
  • 31-07-2013, 12:21:00
    #3
    Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bileti aldıysan ekrana ve hangi maili verdiysen şöyle bir yazı gelir

    TÜRKİYE FUTBOL FEDERASYONU SÜPER KUPA FİNALİ
    GALATASARAY - FENERBAHÇE
    Kayseri Kadir Has Stadyumu / 11 Ağustos 2013 - 20.30

    Takım : FENERBAHÇE
    Kategori : 3. Kategori
    Tribün : GÜNEY ÜST
    Blok : GÜNEY L
    Sıra : 23
    Koltuk : 656
    Bilet Adedi : 1
    Ad Soyad : VOLKAN YILDIRIM
    TC Kimlik No : ******
    Pasaport No : -----------
    Email : ******@gmail.com
    Adres : ************
    Telefon : 5423010569
    Bilet Talep Edilen İsim(ler) :


    Ayrıca bilet bana daha gelmedi takip numarası dahi gelmedi biletler anlayacağın daha basılmadı.
    Biletler basıldı hocam. 500 tane bizim kargo şubesine geldi, hatta bir kaç kişi de aldı kendim gördüm. Ama daha basılanlar da varmış, ikinci parti de gelir belki. Bekleyelim bakalım.
  • 31-07-2013, 12:25:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biletler basıldı hocam. 500 tane bizim kargo şubesine geldi, hatta bir kaç kişi de aldı kendim gördüm. Ama daha basılanlar da varmış, ikinci parti de gelir belki. Bekleyelim bakalım.
    Bende bekliyorum bakalım daha sürat kargodan takip numarası dahi gelmedi ) Bu maça gitmezsem ölürüm

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:25:33 -->-> Daha önceki mesaj 12:23:13 --

    Ayrıca ; bilet@tff.org mail at gün içerisinde kesin cevap veriyorlar.
  • 31-07-2013, 12:26:15
    #5
    Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bekliyorum bakalım daha sürat kargodan takip numarası dahi gelmedi ) Bu maça gitmezsem ölürüm
    Tam kargo firmasını da bulmuşlar, bizim sürat kargo da iki eleman çalışıyor. Ev sahibi olarak her türlü yardımcı olmaya çalışırım hocam. Stadyuma gidiş-geliş vs. Olmadı r10 olarak toplanıp öyle gideriz.
  • 31-07-2013, 12:28:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam kargo firmasını da bulmuşlar, bizim sürat kargo da iki eleman çalışıyor. Ev sahibi olarak her türlü yardımcı olmaya çalışırım hocam. Stadyuma gidiş-geliş vs. Olmadı r10 olarak toplanıp öyle gideriz.

    2 otobüs'e yardımcı olacakmışın
  • 31-07-2013, 12:32:43
    #7
    Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 otobüs'e yardımcı olacakmışın
    Elimizden geldiği kadarıyla oluruz hocam sıkıntı yok

    Ayrıca şu da aklıma takıldı. Ev sahipliğini Kayseri yapıyor, ancak Kayseri'den adam maça gidemiyor. İstanbul bitirmiş tüm biletleri, çoğu arkadaşım alamadan bitti biletler. Artık kulüpleri bekliyor onlarda.
  • 31-07-2013, 12:38:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimizden geldiği kadarıyla oluruz hocam sıkıntı yok

    Ayrıca şu da aklıma takıldı. Ev sahipliğini Kayseri yapıyor, ancak Kayseri'den adam maça gidemiyor. İstanbul bitirmiş tüm biletleri, çoğu arkadaşım alamadan bitti biletler. Artık kulüpleri bekliyor onlarda.

    Bazen çok hızlı olmak gerekiyor Türkiye'nin heryerinden tüm temsilcilikler maça geliyor bizde ADANA GFB olarak geliyoruz

  • 31-07-2013, 15:49:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimizden geldiği kadarıyla oluruz hocam sıkıntı yok

    Ayrıca şu da aklıma takıldı. Ev sahipliğini Kayseri yapıyor, ancak Kayseri'den adam maça gidemiyor. İstanbul bitirmiş tüm biletleri, çoğu arkadaşım alamadan bitti biletler. Artık kulüpleri bekliyor onlarda.

    Az önce ulaştı biletim elime ayrıca tc nolar bile var bilette bu iyi olmadı