Galatasaray - Fenerbahçe maçının biletleri satışa sunulduğu gün bitmişti. Benim haberim olmadan, babam iki bilet almış. Ancak bileti aldıktan sonra beyaz ekran gibi bir şey çıktığını söyledi. Alıp almadığımdan emin değilim dedi. Bende banka hareketlerine baktım, bilet ücretini kesmişler.

Anlaşmalı olan sürat kargoya bugün gidip sordum. Sırf bu şubeye 500 adet bilet kesildiğini ve geldiğini söyledi. Ama benim ismime gelen bir şey yok. Halen kesilebilir belki dediler.

Bilet alanlar, bugün elinize ulaştı mı acaba maç biletleri?