Galatasaray - Fenerbahçe maçının biletleri satışa sunulduğu gün bitmişti. Benim haberim olmadan, babam iki bilet almış. Ancak bileti aldıktan sonra beyaz ekran gibi bir şey çıktığını söyledi. Alıp almadığımdan emin değilim dedi. Bende banka hareketlerine baktım, bilet ücretini kesmişler.
Anlaşmalı olan sürat kargoya bugün gidip sordum. Sırf bu şubeye 500 adet bilet kesildiğini ve geldiğini söyledi. Ama benim ismime gelen bir şey yok. Halen kesilebilir belki dediler.
Bilet alanlar, bugün elinize ulaştı mı acaba maç biletleri?
Bileti aldıysan ekrana ve hangi maili verdiysen şöyle bir yazı gelir
TÜRKİYE FUTBOL FEDERASYONU SÜPER KUPA FİNALİ
GALATASARAY - FENERBAHÇE
Kayseri Kadir Has Stadyumu / 11 Ağustos 2013 - 20.30
Takım : FENERBAHÇE
Kategori : 3. Kategori
Tribün : GÜNEY ÜST
Blok : GÜNEY L
Sıra : 23
Koltuk : 656
Bilet Adedi : 1
Ad Soyad : VOLKAN YILDIRIM
TC Kimlik No : ******
Pasaport No : -----------
Email : ******@gmail.com
Adres : ************
Telefon : 5423010569
Bilet Talep Edilen İsim(ler) :
Ayrıca bilet bana daha gelmedi takip numarası dahi gelmedi
biletler anlayacağın daha basılmadı.