Elimizden geldiği kadarıyla oluruz hocam sıkıntı yok
Ayrıca şu da aklıma takıldı. Ev sahipliğini Kayseri yapıyor, ancak Kayseri'den adam maça gidemiyor. İstanbul bitirmiş tüm biletleri, çoğu arkadaşım alamadan bitti biletler. Artık kulüpleri bekliyor onlarda.
Az önce ulaştı biletim elime ayrıca tc nolar bile var bilette bu iyi olmadı