neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biletler basıldı hocam. 500 tane bizim kargo şubesine geldi, hatta bir kaç kişi de aldı kendim gördüm. Ama daha basılanlar da varmış, ikinci parti de gelir belki. Bekleyelim bakalım.
Bende bekliyorum bakalım daha sürat kargodan takip numarası dahi gelmedi ) Bu maça gitmezsem ölürüm

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:25:33 -->-> Daha önceki mesaj 12:23:13 --

Ayrıca ; bilet@tff.org mail at gün içerisinde kesin cevap veriyorlar.