Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bekliyorum bakalım daha sürat kargodan takip numarası dahi gelmedi ) Bu maça gitmezsem ölürüm
Tam kargo firmasını da bulmuşlar, bizim sürat kargo da iki eleman çalışıyor. Ev sahibi olarak her türlü yardımcı olmaya çalışırım hocam. Stadyuma gidiş-geliş vs. Olmadı r10 olarak toplanıp öyle gideriz.