Bende bekliyorum bakalım

daha sürat kargodan takip numarası dahi gelmedi

) Bu maça gitmezsem ölürüm
Tam kargo firmasını da bulmuşlar, bizim sürat kargo da iki eleman çalışıyor.

Ev sahibi olarak her türlü yardımcı olmaya çalışırım hocam. Stadyuma gidiş-geliş vs. Olmadı r10 olarak toplanıp öyle gideriz.