neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam kargo firmasını da bulmuşlar, bizim sürat kargo da iki eleman çalışıyor. Ev sahibi olarak her türlü yardımcı olmaya çalışırım hocam. Stadyuma gidiş-geliş vs. Olmadı r10 olarak toplanıp öyle gideriz.

2 otobüs'e yardımcı olacakmışın