neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimizden geldiği kadarıyla oluruz hocam sıkıntı yok

Ayrıca şu da aklıma takıldı. Ev sahipliğini Kayseri yapıyor, ancak Kayseri'den adam maça gidemiyor. İstanbul bitirmiş tüm biletleri, çoğu arkadaşım alamadan bitti biletler. Artık kulüpleri bekliyor onlarda.

Bazen çok hızlı olmak gerekiyor Türkiye'nin heryerinden tüm temsilcilikler maça geliyor bizde ADANA GFB olarak geliyoruz