Merhaba arkadaşlar aldığım i5 işlemcili toshibayı 3. gününde aşırı fan sesi ve ısınmadan dolayı iade ettim.
Hiç ısınma olmayan ve hiç fan sesi gelmeyecek sorunsuz bir laptop arıyorum. Malum site işleri vs arada kafa dağıtmak için oyunda oynayabilirim. Kime sorsam Lenovoyu önerdi, ancak şüphelerim var. Genel olarak tartışmaya açayım dedim fikirlerinizi bekliyorum.
Lenovo kullanıcılarından mutlaka yorum bekliyorum.
Not: Farklı bir markada performanstan ödün vermeden sessiz ve ısınma sorunu olmayan bir modelde önerebilirsiniz. Teşekkürler....
Herkes Lenovo Öneriyor, Ya Sizce?
99
●5.603
- 08-06-2013, 21:45:13
- 08-06-2013, 21:48:28hocam kısa ve öz leptopla oyun moyun oynanmaz oynarsan ilerde o leptop buum birde lenovolar çabucak ısınan ve batarya geberen pc lerdir oyun oynamayı düşünüyorsan masaüstü alacaksın haa evrak işim felan diyorsand leptop al ama toshiba alclubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2013, 21:50:24son 1 ay içinde 2 toshiba alıp aynen geri iade ettim. iki farklı modelde de ısınma ve fan sorunu vardı. oyun lafın gelişi dedim benim için önemli olan webmasterlik işleri. masaüstü pc de var zaten canım oyun çekince ona geçerim yeterki web işlerimi halledecek sorunsuz bir laptop olsun. ama toshiba artık hayatta almam.byatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2013, 21:50:41Benim eniştem lenovonun i5 modellerinden birini kullanıyor.Isınma sıkıntısı hiç yok.Ve günlerce %100 cpu şeklinde kullanılıyor olmasına rağmen + soğutucu ile sıkıntısız çalıştı.Ayrıca servisi de iyi.Tümleşik ekran kartı bozulduğu için garantiye gönderdik,tüm anakartı yeni takıp gönderdiler sağolsunlar.
- 08-06-2013, 21:53:25ısınmadan dolayı herkes aynı şeyi söylüyor. vatanbilgisayarda adama ısınmayacak birşey göster dedim hemen lenovoya götürdü. aynı şekilde forumda da aynı işi yapanlar lenovo diyorlar. ancak merak ettiğim bir şey var. tamam ısınma yok ama peki fan sesi var mı? bu benim için çok önemli baş ağrısı yapıyor fan sesi oluncasarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2013, 21:55:18Üyeliği durdurulduIsinma diyor sen yana makina gosteriyorsun.byatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi - 08-06-2013, 21:56:44lenovo için herkes ısınmayan diyor siz çabucak ısınan diyosunuz kafam karıştıbyatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2013, 21:57:02ne kadar eminsin abicim öyle sen nedense benim aldığım mallarda ısınma yokPOAGaming adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

hocam ben bazı modellerini biliyordum ısınma olayı vardı ama pili çabuk öldügünü biliyorum ısınma modelleri mutlaka araştırman lazımclubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

