byatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman usta hp alacaksın beyenmedinse toshibayı
Isinma diyor sen yana makina gosteriyorsun.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi