sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim eniştem lenovonun i5 modellerinden birini kullanıyor.Isınma sıkıntısı hiç yok.Ve günlerce %100 cpu şeklinde kullanılıyor olmasına rağmen + soğutucu ile sıkıntısız çalıştı.Ayrıca servisi de iyi.Tümleşik ekran kartı bozulduğu için garantiye gönderdik,tüm anakartı yeni takıp gönderdiler sağolsunlar.
ısınmadan dolayı herkes aynı şeyi söylüyor. vatanbilgisayarda adama ısınmayacak birşey göster dedim hemen lenovoya götürdü. aynı şekilde forumda da aynı işi yapanlar lenovo diyorlar. ancak merak ettiğim bir şey var. tamam ısınma yok ama peki fan sesi var mı? bu benim için çok önemli baş ağrısı yapıyor fan sesi olunca