POAGaming adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Isinma diyor sen yana makina gosteriyorsun.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
ne kadar eminsin abicim öyle sen nedense benim aldığım mallarda ısınma yok

clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lenovo için herkes ısınmayan diyor siz çabucak ısınan diyosunuz kafam karıştı
hocam ben bazı modellerini biliyordum ısınma olayı vardı ama pili çabuk öldügünü biliyorum ısınma modelleri mutlaka araştırman lazım