Merhaba arkadaşlar aldığım i5 işlemcili toshibayı 3. gününde aşırı fan sesi ve ısınmadan dolayı iade ettim.
Hiç ısınma olmayan ve hiç fan sesi gelmeyecek sorunsuz bir laptop arıyorum. Malum site işleri vs arada kafa dağıtmak için oyunda oynayabilirim. Kime sorsam Lenovoyu önerdi, ancak şüphelerim var. Genel olarak tartışmaya açayım dedim fikirlerinizi bekliyorum.
Lenovo kullanıcılarından mutlaka yorum bekliyorum.
Not: Farklı bir markada performanstan ödün vermeden sessiz ve ısınma sorunu olmayan bir modelde önerebilirsiniz. Teşekkürler....
dostum
http://www.darty.com.tr/e_commerce/N...97331-c-24.htm
ben bunu aldım hayatım boyunca 6 saat %50 yükde batarya çalışna bir leptop görmedim herkes ati isiniyor diyorlardı dogrudur ama ati ekran kartının yenisi olan
AMD RADEON HD 8730M süper şuanda leptop 48 saat doldurdu aldırım günden beri açık
eğer alcaksan kaçırma
eger sormak isteklerin varsa pm veya konuda sorabilisin
sakın ama sakın amd pc alma canın çok sıkılır
leptop çok ince ve hafif ve tabiki dünya markası olmuş dell kalitesi