• 08-06-2013, 22:11:11
    #19
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz soğutucuyu aynı anda 5-6 oyun açtığımız için kullanıyoruz ama
    Durumunuz iyiyse asustan şaşmayın.Asus her zaman iyidir.Dell de iyi diyorlar ama hiç kullanmadım.Lenovo ve asusu birebir denedim gayet sağlam makineleri var.
    xenon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dell düşün derim
    bir o kalmıştı düşünmediğim, aslında dell en başında düşünüyordum sonra nolduysa toshibaya geçtik. şimdi lenovo ve asus arasında gidip geliyorum
  • 08-06-2013, 22:12:42
    #20
    Üyeliği durduruldu
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar aldığım i5 işlemcili toshibayı 3. gününde aşırı fan sesi ve ısınmadan dolayı iade ettim.

    Hiç ısınma olmayan ve hiç fan sesi gelmeyecek sorunsuz bir laptop arıyorum. Malum site işleri vs arada kafa dağıtmak için oyunda oynayabilirim. Kime sorsam Lenovoyu önerdi, ancak şüphelerim var. Genel olarak tartışmaya açayım dedim fikirlerinizi bekliyorum.

    Lenovo kullanıcılarından mutlaka yorum bekliyorum.

    Not: Farklı bir markada performanstan ödün vermeden sessiz ve ısınma sorunu olmayan bir modelde önerebilirsiniz. Teşekkürler....


    dostum

    http://www.darty.com.tr/e_commerce/N...97331-c-24.htm

    ben bunu aldım hayatım boyunca 6 saat %50 yükde batarya çalışna bir leptop görmedim herkes ati isiniyor diyorlardı dogrudur ama ati ekran kartının yenisi olan
    AMD RADEON HD 8730M süper şuanda leptop 48 saat doldurdu aldırım günden beri açık

    eğer alcaksan kaçırma
    eger sormak isteklerin varsa pm veya konuda sorabilisin
    sakın ama sakın amd pc alma canın çok sıkılır

    leptop çok ince ve hafif ve tabiki dünya markası olmuş dell kalitesi
  • 08-06-2013, 22:17:51
    #21
    dell asla ısınma olayı yok varsada az oyun oynarken çok az ısınır cod 8 oynadım daha yeni donmadan crysis 3 en yüksek değerlerde oynatıyor.

    (bendeki n5110 )
  • 08-06-2013, 22:19:59
    #22
    Üyeliği durduruldu
    MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dell asla ısınma olayı yok varsada az oyun oynarken çok az ısınır cod 8 oynadım daha yeni donmadan crysis 3 en yüksek değerlerde oynatıyor.

    (bendeki n5110 )
    sevgili dell dostu bende n5521 serisi yaw 6 saat batarya çalıştı şoka girdim:S
    ve acayip ince :S
    sanki ultobook gibi
    n5110 yenilenmiş kasası aslında bu

    +

    http://ark.intel.com/products/72055/

    32 gb ram destegi var ve ocak 2013 çıkmış bir işlemci son model
  • 08-06-2013, 22:23:57
    #23
    MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dell asla ısınma olayı yok varsada az oyun oynarken çok az ısınır cod 8 oynadım daha yeni donmadan crysis 3 en yüksek değerlerde oynatıyor.

    (bendeki n5110 )
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum

    http://www.darty.com.tr/e_commerce/N...97331-c-24.htm

    ben bunu aldım hayatım boyunca 6 saat %50 yükde batarya çalışna bir leptop görmedim herkes ati isiniyor diyorlardı dogrudur ama ati ekran kartının yenisi olan
    AMD RADEON HD 8730M süper şuanda leptop 48 saat doldurdu aldırım günden beri açık

    eğer alcaksan kaçırma
    eger sormak isteklerin varsa pm veya konuda sorabilisin
    sakın ama sakın amd pc alma canın çok sıkılır

    leptop çok ince ve hafif ve tabiki dünya markası olmuş dell kalitesi
    1399 lira şuanda fiyatı oldukça uygunmuş. iade ettiğim toshibanın ekran kartıda amd idi ısınması vardı. ama bu onun üst modeliymiş. ısınma ve fan sesi yok diyosunuz doğru mudur? yalnız 1,8GhZ olması beni biraz düşündürdü, 2.5 ler vs varken?
  • 08-06-2013, 22:24:27
    #24
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevgili dell dostu bende n5521 serisi yaw 6 saat batarya çalıştı şoka girdim:S
    ve acayip ince :S
    sanki ultobook gibi
    n5110 yenilenmiş kasası aslında bu

    +

    http://ark.intel.com/products/72055/

    32 gb ram destegi var ve ocak 2013 çıkmış bir işlemci son model
    iyiymiş dellin kendi özel birşeyi var ısınma problemi için galiba

    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1399 lira şuanda fiyatı oldukça uygunmuş. iade ettiğim toshibanın ekran kartıda amd idi ısınması vardı. ama bu onun üst modeliymiş. ısınma ve fan sesi yok diyosunuz doğru mudur? yalnız 1,8GhZ olması beni biraz düşündürdü, 2.5 ler vs varken?
    hocam ısınma sorunu ve ses sorunu yaşamadım 1 senedir.

    ghz size kalmış ama şuanda piyasada bulunan her şeyi rahat çalıştırıyor pc
  • 08-06-2013, 22:24:45
    #25
    Bütçeniz yüksek ise Asus'un iyi makinelerini alabilirsiniz. Ortalama bir bütçeniz varsa lenovo öneririm. 6 aydır lenovo z500 kullanıyorum ve çok memnunum. Gerek ses ve gerek ısı sorunu yok.
  • 08-06-2013, 22:27:04
    #26
    lenovo z500 aradığın marka, model bu
  • 08-06-2013, 22:28:14
    #27
    Üyeliği durduruldu
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1399 lira şuanda fiyatı oldukça uygunmuş. iade ettiğim toshibanın ekran kartıda amd idi ısınması vardı. ama bu onun üst modeliymiş. ısınma ve fan sesi yok diyosunuz doğru mudur? yalnız 1,8GhZ olması beni biraz düşündürdü, 2.5 ler vs varken?
    ögle degil işde

    1.8 başlangıç 2.7 kadar çıkıyor bu sahede daha az eletirik yiyor ve çalışıyor

    + turbo var tabi amd nin en son yeni serisi ve süper bir cihaz

    o cihazı al eger ısınsın ben r10 banlasınlar o kadar diyim inanmıyorsan ben yenibosnadayım gel incele

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:28:14 -->-> Daha önceki mesaj 22:27:38 --

    unchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lenovo z500 aradığın marka, model bu
    şars süresi ?
    işlemci üretim yılı ?
    ssd destegi varmı