SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sevgili dell dostu bende n5521 serisi yaw 6 saat batarya çalıştı şoka girdim:S
ve acayip ince :S
sanki ultobook gibi
n5110 yenilenmiş kasası aslında bu

+

http://ark.intel.com/products/72055/

32 gb ram destegi var ve ocak 2013 çıkmış bir işlemci son model
iyiymiş dellin kendi özel birşeyi var ısınma problemi için galiba

clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1399 lira şuanda fiyatı oldukça uygunmuş. iade ettiğim toshibanın ekran kartıda amd idi ısınması vardı. ama bu onun üst modeliymiş. ısınma ve fan sesi yok diyosunuz doğru mudur? yalnız 1,8GhZ olması beni biraz düşündürdü, 2.5 ler vs varken?
hocam ısınma sorunu ve ses sorunu yaşamadım 1 senedir.

ghz size kalmış ama şuanda piyasada bulunan her şeyi rahat çalıştırıyor pc